SERVISNÍ KOORDINÁTOR
Popis
Společnost Altium International s.r.o. je jedním z největších distributorů laboratorního vybavení působící na českém trhu. Zastupuje zde několik významných nadnárodních firem a nabízí zboží z oblasti instrumentace a spotřební materiálu pro chromatografii, hmotnostní spektrometrii, atomovou spektroskopii, molekulovou spektroskopii a také široké portfolio dalšího laboratorního vybavení. Další významnou část prodejního portfolia, která v posledních letech zaznamenává významný růst, tvoří produkty z oblasti molekulární biologie, genetiky a buněčné patologie.
Kromě prodeje se Altium zabývá servisní a školící činností a podporuje svoje zákazníky také řadou dalších služeb, mezi které patří aplikační podpora a vývoj metod pro různé oblasti svého působení.
A protože Altium se stále snaží nacházet nové příležitosti a rozšiřovat portfolio nabízené instrumentace, tak nyní potřebujeme rozšířit náš servisní tým, abychom mohli být zase o kousek blíž našim zákazníkům. Hledáme možná právě Vás na pozici: SERVISNÍ KOORDINÁTOR pro příjem a plánování servisních požadavků, administrativní podporu servisního týmu, zpracovávání zakázek a dat ve firemním systému, komunikaci se zákazníky.
Místo působení: Praha
Pokud jste dočetli až sem, a stále Vás to zajímá, čtěte prosím dál, pokusíme se zodpovědět Vaše dotazy.
Co byste u nás dělali?
- Příjem servisních požadavků, procesování objednávek
- Telefonická a emailová komunikace se zákazníky, servisními techniky, obchodními zástupci
- Koordinace a plánování servisní činnosti
- Objednávání náhradních dílů
- Zpracování a fakturace hotových servisních zakázek
- Emailová a telefonická komunikace s mateřskou firmou
Co bychom pro Vás měli?
- Stabilní zaměstnání v prosperující obchodní společnosti s dlouholetou tradicí na trhu
- Příjemnou atmosféru v moderním prostředí v mladém, dynamickém a přátelském kolektivu
- Zaškolení
- Motivační platové podmínky
- Služební telefon, notebook, stravenky, Multisport a další firemní benefity
- Práce na plný úvazek, 40 hodin týdně, 5 týdnů dovolené
- Home office dle dohody
Co bychom od Vás očekávali?
- SŠ/VOŠ vzdělání s orientací na obchod nebo ekonomiku
- Komunikativní znalost anglického jazyka
- Dobrá uživatelská znalost MS Office
- Pozitivní myšlení a motivace k úspěchu
- Týmový hráč
- Komunikativnost, flexibilita, ochota, vstřícnost, příjemné vystupování, prozákaznický přístup
- Preciznost a smysl pro detail
- Předchozí znalost MS Dynamics Navision a CRM výhodou
Kam se obrátit?
Martin Juříček
tel.: 724 703 774
e-mail: martin.juricek@altium.net
Společnost Altium International s.r.o. je jedním z největších distributorů laboratorního vybavení působící na českém trhu. Zastupuje zde několik významných nadnárodních firem a nabízí zboží z oblasti instrumentace a spotřební materiálu pro chromatografii, hmotnostní spektrometrii, atomovou spektroskopii, molekulovou spektroskopii a také široké portfolio dalšího laboratorního vybavení. Další významnou část prodejního portfolia, která v posledních letech zaznamenává významný růst, tvoří produkty z oblasti molekulární biologie, genetiky a buněčné patologie.
Kromě prodeje se Altium zabývá servisní a školící činností a podporuje svoje zákazníky také řadou dalších služeb, mezi které patří aplikační podpora a vývoj metod pro různé oblasti svého působení.
A protože Altium se stále snaží nacházet nové příležitosti a rozšiřovat portfolio nabízené instrumentace, tak nyní potřebujeme rozšířit náš servisní tým, abychom mohli být zase o kousek blíž našim zákazníkům. Hledáme možná právě Vás na pozici: SERVISNÍ KOORDINÁTOR pro příjem a plánování servisních požadavků, administrativní podporu servisního týmu, zpracovávání zakázek a dat ve firemním systému, komunikaci se zákazníky.
Místo působení: Praha
Pokud jste dočetli až sem, a stále Vás to zajímá, čtěte prosím dál, pokusíme se zodpovědět Vaše dotazy.
Co byste u nás dělali?
- Příjem servisních požadavků, procesování objednávek
- Telefonická a emailová komunikace se zákazníky, servisními techniky, obchodními zástupci
- Koordinace a plánování servisní činnosti
- Objednávání náhradních dílů
- Zpracování a fakturace hotových servisních zakázek
- Emailová a telefonická komunikace s mateřskou firmou
Co bychom pro Vás měli?
- Stabilní zaměstnání v prosperující obchodní společnosti s dlouholetou tradicí na trhu
- Příjemnou atmosféru v moderním prostředí v mladém, dynamickém a přátelském kolektivu
- Zaškolení
- Motivační platové podmínky
- Služební telefon, notebook, stravenky, Multisport a další firemní benefity
- Práce na plný úvazek, 40 hodin týdně, 5 týdnů dovolené
- Home office dle dohody
Co bychom od Vás očekávali?
- SŠ/VOŠ vzdělání s orientací na obchod nebo ekonomiku
- Komunikativní znalost anglického jazyka
- Dobrá uživatelská znalost MS Office
- Pozitivní myšlení a motivace k úspěchu
- Týmový hráč
- Komunikativnost, flexibilita, ochota, vstřícnost, příjemné vystupování, prozákaznický přístup
- Preciznost a smysl pro detail
- Předchozí znalost MS Dynamics Navision a CRM výhodou
Kam se obrátit?
Martin Juříček
tel.: 724 703 774
e-mail: martin.juricek@altium.net