SERVISNÍ KOORDINÁTOR

Popis

Společnost Altium International s.r.o. je jedním z největších distributorů laboratorního vybavení působící na českém trhu. Zastupuje zde několik významných nadnárodních firem a nabízí zboží z oblasti instrumentace a spotřební materiálu pro chromatografii, hmotnostní spektrometrii, atomovou spektroskopii, molekulovou spektroskopii a také široké portfolio dalšího laboratorního vybavení. Další významnou část prodejního portfolia, která v posledních letech zaznamenává významný růst, tvoří produkty z oblasti molekulární biologie, genetiky a buněčné patologie. 

Kromě prodeje se Altium zabývá servisní a školící činností a podporuje svoje zákazníky také řadou dalších služeb, mezi které patří aplikační podpora a vývoj metod pro různé oblasti svého působení. 

A protože Altium se stále snaží nacházet nové příležitosti a rozšiřovat portfolio nabízené instrumentace, tak nyní potřebujeme rozšířit náš servisní tým, abychom mohli být zase o kousek blíž našim zákazníkům. Hledáme možná právě Vás na pozici: SERVISNÍ KOORDINÁTOR pro příjem a plánování servisních požadavků, administrativní podporu servisního týmu, zpracovávání zakázek a dat ve firemním systému, komunikaci se zákazníky.

Místo působení: Praha

Pokud jste dočetli až sem, a stále Vás to zajímá, čtěte prosím dál, pokusíme se zodpovědět Vaše dotazy.

Co byste u nás dělali?

  • Příjem servisních požadavků, procesování objednávek
  • Telefonická a emailová komunikace se zákazníky, servisními techniky, obchodními zástupci
  • Koordinace a plánování servisní činnosti
  • Objednávání náhradních dílů
  • Zpracování a fakturace hotových servisních zakázek
  • Emailová a telefonická komunikace s mateřskou firmou

Co bychom pro Vás měli?

  • Stabilní zaměstnání v prosperující obchodní společnosti s dlouholetou tradicí na trhu
  • Příjemnou atmosféru v moderním prostředí v mladém, dynamickém a přátelském kolektivu
  • Zaškolení
  • Motivační platové podmínky
  • Služební telefon, notebook, stravenky, Multisport a další firemní benefity
  • Práce na plný úvazek, 40 hodin týdně, 5 týdnů dovolené
  • Home office dle dohody

Co bychom od Vás očekávali?

  • SŠ/VOŠ vzdělání s orientací na obchod nebo ekonomiku
  • Komunikativní znalost anglického jazyka
  • Dobrá uživatelská znalost MS Office
  • Pozitivní myšlení a motivace k úspěchu
  • Týmový hráč
  • Komunikativnost, flexibilita, ochota, vstřícnost, příjemné vystupování, prozákaznický přístup
  • Preciznost a smysl pro detail
  • Předchozí znalost MS Dynamics Navision a CRM výhodou

Kam se obrátit?

Martin Juříček
tel.: 724 703 774
e-mail: martin.juricek@altium.net

Servis

Servisní
požadavek

Přejít na formulář

Rychlé odkazy

Servis
Servisní tým
 

ALTIUM webináře
Záznamy webinářů
 

Zůstaňte s námi v kontaktu

Odběr newsletteru

Přihlásit se k odběru