Servisní oddělení
Uvedené kontaktní údaje jsou kontakty servisního oddělení. Dostupnost Horkých linek servisu jsou uvedeny níže, e-mail a servisní požadavek jsou k dispozici 24 hodin denně.
- Horká Linka servisu analytická instrumentace (po - pá): +420 725 631 863
- Horká Linka servisu pro DAKO, Ortho, genomiku (24/7): +420 732 151 801
- Servisní požadavek můžete zadat zde
- Kontaktní e-mail: servis@hpst.cz
Požadavky zákazníků adresované na tyto kontakty vyřizují servisní koordinátorky, které se zákazníkem vyřizují obecné a administrativní záležitosti. Pokud zákazník požaduje technickou podporu (radu, opravu, provedení údržby), předají koordinátorky požadavek servisnímu technikovi s odpovídající specializací.
Pro bezproblémové vyřízení Vaší žádosti potřebujeme znát správné kontaktní údaje, typ instrumentu a sériové číslo. Proto Vás žádáme o vyplnění servisního požadavku.
Servisní tým
V servisním oddělení pracují dvě servisní koordinátorky a 21 servisních techniků. Celé oddělení je řízeno servisním managerem.
Servisní technici jsou specializovaní na konkrétní typy instrumentace. Jsou průběžně školeni ve školících centrech firmy Agilent Technologies a jsou oprávněni poskytovat servisní i kvalifikační služby na analytické přístroje Agilent Technologies, včetně vystavení kvalifikačních certifikátů o provedení preventivní údržby, ověření výkonnosti nebo kalibrace.
Upozornění: Upozorňujeme zákazníky, že Altium International s.r.o., přebírá zodpovědnost za provedenou práci a poskytuje záruku na opravy a instalace provedené pouze v rámci autorizovaného servisu Altium International s.r.o., výše uvedenými servisními techniky (včetně dodaných náhradních dílů).
Servis analytických přístrojů Agilent Technologies a konzultační činnost v níže uvedených oblastech poskytují tito servisní technici a pracovníci: