1. 7. 2022
HPST, s.r.o.

Servisní služby a uživatelská školení 

Náš tým servisních techniků poskytuje širokou škálu autorizovaných servisních služeb (instalace a opravy, preventivní prohlídky, funkční verifikace a operační kvalifikace) jak pro přístroje Agilent Technologies, tak i pro instrumentace dalších výrobců. Servisní oddělení také poskytuje vzdálenou podporu a ve spolupráci s aplikačním týmem pořádá pravidelná hardwarová a softwarová školení pro uživatele i pro pokročilé analytiky.

servis

Hardwarová a aplikační školení

Na hardwarových školeních se naučíte principy fungování daných systémů, správné pracovní postupy, provádění základní údržby i diagnostiky pro řešení běžných problémů. Nabyté znalosti Vám tak usnadní a zpříjemní práci, sníží náklady na údržbu, zajistí maximální spolehlivost přístrojů a tím sníží riziko poruch. Školení jsou vhodná pro všechny uživatele systémů Agilent Technologies i pro ty, kteří uvažují o nákupu stroje a chtějí získat podrobnější informace o fungování a technickém zpracování strojů.

Na aplikačním školení se naučíte principy chromatografie, úpravy vzorku, základy vývoje chromatografických metod včetně volby kolony a seznámíte se s chromatografickými parametry užívanými v praxi. Aplikační školení jsou určena pro ty, kteří chtějí získat nebo prohloubit stávající znalosti o chromatografických principech a jejich převádění do praxe, tzn. pro stávající uživatele i pro studenty.

Nabízená hardwarová školení:

Softwarová školení

Na školení se dozvíte podrobnější informace k instalaci softwaru a licencím, nastavení softwarového rozhraní dle Vašich požadavků, možnosti detailního ovládání instrumentu. Naučíte se, jak efektivně pracovat se sekvencemi, jak kalibrovat metodu i jak zpracovat naměřená data. Dostatek času je věnován také nastavení reportů dle požadavků uživatele – tzv. „intelligent reporting“.

Školení kladou důraz na dostatečný prostor pro praktická cvičení a diskusi se školitelem, proto jsou dle typu software v rozsahu čtyř až pěti dnů. Pro účastníky je po celou dobu kurzu zajištěno ubytování a plná penze v příjemném prostředí osvědčených hotelů.

Softwarová školení jsou vhodná pro všechny uživatele daného programu.

Nabízená softwarová školení:

Servisní tým

Servisní technici jsou specializovaní na konkrétní typy instrumentace. Jsou průběžně školeni ve školících centrech firmy Agilent Technologies a jsou oprávněni poskytovat servisní i kvalifikační služby na analytické přístroje Agilent Technologies, včetně vystavení kvalifikačních certifikátů o provedení preventivní údržby, ověření výkonnosti nebo kalibrace.

Kontakty:

Servisní technici

Servisní požadavek

Horká linka servisu je dostupná v pracovní dny mezi 8:00 - 17:00, e-mail a servisní požadavek jsou k dispozici 24 hodin denně. 

Horká Linka servisu (po - pá): +420 725 631 863
Kontaktní e-mail: servis@hpst.cz

 

Servis

Servisní
požadavek

Přejít na formulář

Rychlé odkazy

Servis
Servisní tým
 

ALTIUM webináře
Záznamy webinářů
 

Zůstaňte s námi v kontaktu

Odběr newsletteru

Přihlásit se k odběru