Obchodní referent/ka pro oblast molekulární biologii, buněčnou biologii a mikroskopii a klinickou diagnostiku
Popis
Společnost Altium International s.r.o. je jedním z největších distributorů laboratorního vybavení působící na českém trhu. Zastupuje zde několik významných nadnárodních firem a nabízí zboží z oblasti instrumentace a spotřební materiálu pro chromatografii, hmotnostní spektrometrii, atomovou spektroskopii a molekulovou spektroskopii. Druhou velmi významnou část prodejního portfolia, která v posledních letech zaznamenává významný růst, tvoří produkty z oblasti molekulární biologie, genetiky a buněčné patologie.
Kromě prodeje se zabývá i servisní a školící činností a podporuje svoje zákazníky také řadou dalších služeb, mezi které patří aplikační podpora a vývoj metod pro různé oblasti svého působení. A právě nyní potřebujeme rozšířit tým a hledáme
Obchodní referent/ka pro oblast molekulární biologii, buněčnou biologii a mikroskopii a klinickou diagnostiku
Pokud jste dočetli až sem, a stále Vás to zajímá, čtěte prosím dál, pokusíme se zodpovědět Vaše dotazy.
Co byste u nás dělali?
- Administrativní podporu obchodního týmu a zajištění procesu objednávek zboží
- Zajištění dodávek zboží zákazníkovi vč. zajištění dopravy, dovozu zboží, proclení zboží,
- Fakturace
- Komunikace s koncovými zákazníky -telefonická, emailová, osobní
- Telefonická a emailová komunikace s obchodními partnery
- Interní spolupráce a komunikace s kolegy
- Spolupráce při auditu
- Plnění Ad-hoc administrativních úkolů
- příležitostné reportování směrem k obchodnímu týmu
- podíl na tvorbě vnitropodnikových dokumentů v rámci ISO norem
Co bychom pro Vás měli?
- Stabilní práci, která Vás nebude nudit
- Krásné pracovní prostředí v nově zrekonstruované vile
- Příjemnou atmosféru v pracovním kolektivu
- Zaškolení
- Výborné platové ohodnocení
- 5 týdnů dovolené
- Notebook, mobilní telefon, multisport kartičku, stravenky plně hrazené
- 3 dny sickday
- Smlouvu na dobu neurčitou
Co bychom od Vás očekávali?
- Přirozeně komunikující a samostatnou osobnost se smyslem pro zodpovědnost za výsledek
- VŠ/VOŠ vzdělání s orientací na obchod nebo ekonomiku a praxe v obchodní společnosti
- základní znalost zákona o DPH a základní znalost účetních předpisů ČR
- znalost anglického jazyka alespoň na úrovni A2,
- pozitivní myšlení a motivaci k úspěchu
- týmový hráč
- komunikativnost a příjemné vystupování
- zákaznický přístup a ochota pomáhat kolegům s řešením problémů
- preciznost a smysl pro detail
- Ovládání PC (MS Office, internet) znalost Dynamics 365 Business Central výhodou
Kam se obrátit?
Barbara Záhorová
Tel.: 602179746
E-mail: bzahorova@hpst.cz
Společnost Altium International s.r.o. je jedním z největších distributorů laboratorního vybavení působící na českém trhu. Zastupuje zde několik významných nadnárodních firem a nabízí zboží z oblasti instrumentace a spotřební materiálu pro chromatografii, hmotnostní spektrometrii, atomovou spektroskopii a molekulovou spektroskopii. Druhou velmi významnou část prodejního portfolia, která v posledních letech zaznamenává významný růst, tvoří produkty z oblasti molekulární biologie, genetiky a buněčné patologie.
Kromě prodeje se zabývá i servisní a školící činností a podporuje svoje zákazníky také řadou dalších služeb, mezi které patří aplikační podpora a vývoj metod pro různé oblasti svého působení. A právě nyní potřebujeme rozšířit tým a hledáme
Obchodní referent/ka pro oblast molekulární biologii, buněčnou biologii a mikroskopii a klinickou diagnostiku
Pokud jste dočetli až sem, a stále Vás to zajímá, čtěte prosím dál, pokusíme se zodpovědět Vaše dotazy.
Co byste u nás dělali?
- Administrativní podporu obchodního týmu a zajištění procesu objednávek zboží
- Zajištění dodávek zboží zákazníkovi vč. zajištění dopravy, dovozu zboží, proclení zboží,
- Fakturace
- Komunikace s koncovými zákazníky -telefonická, emailová, osobní
- Telefonická a emailová komunikace s obchodními partnery
- Interní spolupráce a komunikace s kolegy
- Spolupráce při auditu
- Plnění Ad-hoc administrativních úkolů
- příležitostné reportování směrem k obchodnímu týmu
- podíl na tvorbě vnitropodnikových dokumentů v rámci ISO norem
Co bychom pro Vás měli?
- Stabilní práci, která Vás nebude nudit
- Krásné pracovní prostředí v nově zrekonstruované vile
- Příjemnou atmosféru v pracovním kolektivu
- Zaškolení
- Výborné platové ohodnocení
- 5 týdnů dovolené
- Notebook, mobilní telefon, multisport kartičku, stravenky plně hrazené
- 3 dny sickday
- Smlouvu na dobu neurčitou
Co bychom od Vás očekávali?
- Přirozeně komunikující a samostatnou osobnost se smyslem pro zodpovědnost za výsledek
- VŠ/VOŠ vzdělání s orientací na obchod nebo ekonomiku a praxe v obchodní společnosti
- základní znalost zákona o DPH a základní znalost účetních předpisů ČR
- znalost anglického jazyka alespoň na úrovni A2,
- pozitivní myšlení a motivaci k úspěchu
- týmový hráč
- komunikativnost a příjemné vystupování
- zákaznický přístup a ochota pomáhat kolegům s řešením problémů
- preciznost a smysl pro detail
- Ovládání PC (MS Office, internet) znalost Dynamics 365 Business Central výhodou
Kam se obrátit?
Barbara Záhorová
Tel.: 602179746
E-mail: bzahorova@hpst.cz